pudzian - 2007-12-28 19:12:12

Hmm zna ktos jakas taktyke jak zjechac humem pro-orka? Ja tam takich normalnych jade ale np jak gralem na Casina to zrobil szybciej hall odemnie i wiwy mass, a jak przylecialy pod baze to chyba nawet sanktuarium niemialem i gg . Dalem durodanowi repa do zamieszczenia wiec bedziecie mogli sie posmiac :)

bambucha11 - 2007-12-29 10:58:33

jak oglądnei to ci powiem a mi coś śmiersdzi fast techem

pudzian - 2007-12-29 14:12:05

hmm no sam niewiem

bambucha11 - 2007-12-29 18:30:45

i nie zobacze bo ammpy nie mam i  tam i wrzucił byś

pudzian - 2007-12-30 13:09:59

wrzucilbym tylko ze mam 2 takie same mapy i niewiem na ktorej too bylo bo maja taka sama nazwe i wogle :( wejdz na epicwar.com i sciagnij sobie

bambucha11 - 2007-12-30 15:24:00

daj bobie ja też amm od groma mpa a najlepsze jest ze ja znalałoem na repalys .pl i tak ni moge jej odorzyćwię jeśłi ładka to wprzuch ja na stronę

pudzian - 2007-12-30 18:15:26

k dam durodanowi do wrzucenia

alone - 2007-12-30 18:29:30

zeby pojechac orka  ludzikiem trzeba zroobic szybki tech i magików i go na orka wtedy  a najlepiej jak by ktos jeszcze  dobrego tovera postawic z magikami  :)

pudzian - 2007-12-30 21:30:40

fasttech na orka tak srednio zreszta ja tam niewiem nawet jak wyglada fastech huma xD

bambucha11 - 2007-12-30 22:30:03

pudzan moim zdaniem hum moze mieć nawcześniej techa a nie moz e olewać zadnych budynków gdyz wszystkoo mu jest potrzebne.

ale z drugiej strony humik ma zancznie ąłtwiej fast expa na wiwy skontrujesz shottami

pudzian - 2007-12-31 13:34:26

wlasnie o to chodzi ze hum ma najlatwiej ft bo bierzesz 5 chlopkow i hall stoi w minute ok ale wiesz potem jak chcesz go zjechac magia to on juz bedize mial kilka pasterzy z dispelem wczesniej od ciebie.. No ale mozesz zawsze mass lamacze + shooty i kilka kaplanow :)

bambucha11 - 2007-12-31 14:25:33

jeśli orc nie da rady to mógł byś dać mass rycki i soe=rce na mastera nie do scontriwanie z /am na 3

pudzian - 2007-12-31 18:20:39

oo to juz orc sie skapnie i postawi swoje a wtedy to juz bedzie mass kodo + mass katasy i gg :)

bambucha11 - 2007-12-31 23:12:08

nie wiem czy da rade jeśli dobrze to zamaskuje to ORc moze się nie połapać a jak mu wyskoczysz z 3 rycami i 3 sorcam,i to i nawet z 5 gruntó i 3 wiwuy ine dadza radę

pudzian - 2008-01-01 13:57:33

3 wiwy > 3 sorcki

bambucha11 - 2008-01-01 16:54:37

pudzna a polimorfia nie zapomnij ze to master

pudzian - 2008-01-01 18:50:20

hmm pasterze z dispelem wiec :)

bambucha11 - 2008-01-01 19:50:17

nie da rady za szybho hum techa robi t badania a jak sie nien połąpiue to i tak wdupi

pudzian - 2008-01-02 16:26:06

duzo zalezy czy wyszpiegujesz ze leci w czarodziejki z max przeszkoleniem ale powinienes sie zorientowac, jak bedize ich mial z 12 to trodno niezauwazyc

bambucha11 - 2008-01-02 20:13:22

niejepiej aletać do zrobienia sioę 4-5 sorec tylko footy z kapłanami a to robić gdzieś daleko od bazy i jak mu wyskoszysz chociaż bez rucków ale footy kapłany o sorcki to mozna to skończyć za 1 uderzeniem

pudzian - 2008-01-02 21:37:08

za 1 uderzenie to tylko grubby konczy gry :)

bambucha11 - 2008-01-03 17:55:38

nio wiesz pudzna że jak mu wjedziesz a potem doweró pod bazą nawalisz to nie ma szans wyjś

pudzian - 2008-01-04 14:27:10

zalezy.. jak przetrzyma do tr 2 i wezmie padne no i zacznie robic katasy czy tam co

bambucha11 - 2008-01-04 17:51:58

nie da rade a tak nawiasem to bedzie prawdopodobniej TC wiesz a nie panda

BaRtEk - 2008-01-05 09:13:12

na orca bardzo prosta takta . . . MASS GRYFOW + CZOLGI PAROWE (z 10 ) = win ^^
Bm czolgom nic nie zrobi . . . gryfy>wywy + gryfy>jezcy :) ta taktyka polega na tym ze wpadasz tym wszystkim do bazy , gryfy bronia czolgow a czolgi w 10 sec niszcza glowny hall !! = win
Ps jak juz zniszczysz hall to radze rycerzy robic ^^ bo on zrobi mass jezcow i przesrane :)
GL HF

bambucha11 - 2008-01-05 13:51:19

nwiem  niegdy niew widziałęm jak to ktoś gra wie nie będę się wypowiadał

alone - 2008-01-05 15:15:01

a na orka moim zdaniem lebszym bohateram jest król gór :)

pudzian - 2008-01-06 11:55:35

a ja wam powiem ze gryfy +tanki nemaja szans na orka baty>gryfy a czolgi to wilki polapia w sieci i zniszcza bo maja obraazenia obleznicze, a pozatym bez towerow nieprzetrzymasz z orkiem do tr3 tym wojem ktore bedziesz mial czyli am piechy i tam mk

bambucha11 - 2008-01-06 17:16:39

noi włąsniea jak orcx sie zdenerwuje to może prubować robić dropa na meina a wiesz jak to pudzian działa

pudzian - 2008-01-06 20:57:37

hmm ogolnie tech 3 u huma na orka to niepotrzebny

bambucha11 - 2008-01-08 15:31:13

no ale parę przydatnych rzeczy na nim jest

pudzian - 2008-01-08 16:41:00

kostur i paladyn conajwyzej

bambucha11 - 2008-01-09 22:44:11

no i wewnętrzy ogień co jeździ anty magie dreyom polimorfia gdzie nawet mass wyrms nie pomoże no grywy chodz tu jest sprawa prostrza

pudzian - 2008-01-10 14:51:30

co ma wewnetrzy ogien do dispela ??

bambucha11 - 2008-01-11 19:14:49

wiesz jakieś 70 % NE ma włączony autocast do zatrzymania magii u dreyów więc jak ty masz wałczone auto casta u kapłanów więc
dreye wytracają mane na slowach i ogniu  a ty po prostu potem kastujesz sumoniki a
jesli myśli to wyłacza ale i tak ty masz cholernie mocne jednostlki więc i tak i tak ma przekopocone

pudzian - 2008-01-12 12:58:06

ne to raczej bedzie w mass miski lecial a nie w driady na huma i wtedy element ma mala wartosc bojawa

OSZUST - 2008-01-12 15:03:44

Kurde zalozcie oddzielny temat hum vs ne bo maly galimatias sie tutaj zrobil;p

bambucha11 - 2008-01-12 19:04:05

dobra

www.polandspeedteam.pun.pl www.dbpoland.pun.pl www.poprostupascal.pun.pl www.rodzinkafd.pun.pl www.cssnofear.pun.pl