WarCraft III
Użytkownik
właśnie nei wiem jak mógłbyś podać wartoś % na 3 up to mógłbym to obliczyć
Offline
Użytkownik
A ja zrobię na orc wyrmy z up pancerzem na 3 i trzeba koło 5 batów na jednego wyrma
Offline
Użytkownik
i mówią ze ORC>UND
Offline
No tak mowia bo ork majac t2 sh i pare riderow ma duza przewage z ud az do chwili gdy ten zrobi desy i armor dla nich na 3 wtedy to juz ork ma przejebane bo 3 herosow ud i ich nuke ownuja orka + desy na ktore trzeba oddzialy batow pozdro dla wszystkich ktorzy graja zielonymi skrytobuchaczami;p
Offline
Użytkownik
10x za słowa otuchy i chyba zmienię moje taktyki i strategie na UND
Offline
Co do taktyk vs ud to ja stosuje najczesciej 2 ktore sa sprawdzone i moim zdaniem b.dobre;p brzmia one nastepujaca:
Pierwsza stosuje w wypadku kiedy ud gra biesy +desy czyli tzw standard:crepuje bm do 2 lvl ewentualnie do 3 ale trzeba uwazac bo ud atakuje lairy wiec jak zastanie armie ranna to jest przejebane, potem jak juz ud jest wyexpiony to szukam ud i lap[ie go na crepie(mozna w tym czasie crepowac samymi siepami) potem robie sh 2 bestiarnie i sh crepuje a bm szukam udeka po mapie i scoutuje co robi.Unity w walce z biesami i desami to kodo ktore sa imba na biesy i riderzy ktorzy lapia desy w siatke co jest chyba oczywiste.No i jesli zabije wystarczajaco duzo jednostek dla ud to stawiam expa i dalej crepuje samym sh z unitami a bmem biegam za ud i ewentualnie jak go zlapie na crepie kiedy nie bedzie mial tp to pograne jest.W dalszym eta[pie gry jak ud nie robi biesow ktore sa juz free expem ze wzgledu na kodo robie wiwy i baty.Nie polecam cisnac ud non stop i granie bez expa poniewaz walka w bazie udeka jest bardzo trudna nawet jesli zacznie sie cos kombinowac z towerami przed baza i katami.Scpoujac caly czas ud nie zaskoczy nas expem ktorego i tak zadko kiedy stawia bo vs bm to potrzeba nekropoli 3 wiez i kopalni co troche kosztuje.Dla tych ktorych nie jest to nowoscia prosze o wyrozumialosc i nie szydzenie z tego posta ze pisze zeczy oczywiste.
A co do drugiej,a mianowicie kiedy ud gra ghule i desy to na 2 herosa KONIECZNIE trzeba wziasc taurenanajlepiej ze stapnieciem inny heros sie raczej nie sprawdza roznica jest taka ze na ghule i desy sie gra airem udeka ewentualnie z 2 kodo jesli ud zacznie robic z 3 biesy zeby lapaly w siec ridery w ty mwypadku zluza moim zdaniem bardziej do zabijania herosow za pomoca siatki i surrounda niz walki.
W obu wypadkach nalezy pamietam o zwojach leczenia i miksturze niesmiertelnosci dla bma i miksturach z mana/eczeniem dla 2 herosa Pozdrawiam ktorzy przeczytali ten post od poczatku do konca;p
Offline
Użytkownik
ej oszust załóż nowy topic i rozpisz to trochę ładnie wiesz składnia bo to ciężko się czyta akapity i takie tam ok ?
P.S. 10x przeczytałem chodź trudne
Ostatnio edytowany przez bambucha11 (2008-01-17 00:45:56)
Offline
Użytkownik
a tak nawiasem kodo ma ciężki 0 a nie nieopancerzony więc bies go nie jedzie
Offline