WarCraft III
Hmm zna ktos jakas taktyke jak zjechac humem pro-orka? Ja tam takich normalnych jade ale np jak gralem na Casina to zrobil szybciej hall odemnie i wiwy mass, a jak przylecialy pod baze to chyba nawet sanktuarium niemialem i gg . Dalem durodanowi repa do zamieszczenia wiec bedziecie mogli sie posmiac
Ostatnio edytowany przez pudzian (2007-12-28 19:22:25)
Offline
Użytkownik
jak oglądnei to ci powiem a mi coś śmiersdzi fast techem
Offline
Użytkownik
i nie zobacze bo ammpy nie mam i tam i wrzucił byś
Offline
Użytkownik
daj bobie ja też amm od groma mpa a najlepsze jest ze ja znalałoem na repalys .pl i tak ni moge jej odorzyćwię jeśłi ładka to wprzuch ja na stronę
Offline
Użytkownik
pudzan moim zdaniem hum moze mieć nawcześniej techa a nie moz e olewać zadnych budynków gdyz wszystkoo mu jest potrzebne.
ale z drugiej strony humik ma zancznie ąłtwiej fast expa na wiwy skontrujesz shottami
Offline
wlasnie o to chodzi ze hum ma najlatwiej ft bo bierzesz 5 chlopkow i hall stoi w minute ok ale wiesz potem jak chcesz go zjechac magia to on juz bedize mial kilka pasterzy z dispelem wczesniej od ciebie.. No ale mozesz zawsze mass lamacze + shooty i kilka kaplanow
Offline
Użytkownik
jeśli orc nie da rady to mógł byś dać mass rycki i soe=rce na mastera nie do scontriwanie z /am na 3
Offline
Użytkownik
nie wiem czy da rade jeśli dobrze to zamaskuje to ORc moze się nie połapać a jak mu wyskoczysz z 3 rycami i 3 sorcam,i to i nawet z 5 gruntó i 3 wiwuy ine dadza radę
Offline